lördag 26 februari 2011

Mugglisträff!

Idag ska jag på mugglisträff som jag fixat ihop, för medlemmar från mugglarportalen.se

Det är en fin hemsida som Erik gjort och som bygger på Harry Potter. Sidan är lite som hogwarts.nu var för mig, alltså är de flesta medlemmarna i högstadieålder, inte gillat HP-jättelänge och det är roligt! Hoppas att några i alla fall kommer på den fina träffen. Jag, Erik och Anna kommer i alla fall, för vi ska ju fika och gå på Skansen!


Den här fina tröjan ska jag ha på mig!
Bilden är ritad av Erik, tröjan designad av mig
från mugglis webbshop!
http://mugglis.spreadshirt.se/

1 kommentar:

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!