lördag 9 juni 2012

Ny design!

Min blogg har fått en fin, ny design! Det är Caroline som gjort den och jag tycker verkligen att den är oerhört snygg, det känns skönt att få lite förändring på det gamla! Tack, tack, tack Caroline!

Jag ska snart uppdatera med bilder på lägenheten, men det får bli senare när det är mer städat. Jag är fortfarande sjuk idag, men det börjar bli bättre, så jag hoppas att efter ännu en dags sömn kommer jag vara mer pigg... Imorgon fyller ju Erik år, jag kan ju inte ligga i sängen då med, det blir inget fint kalas för honom då!

Nä, det ska nog gå bra. Jag får helt enkelt hårdkurera mig. Jag brukar vara lite bra på sådant, i alla fall...

Jag har nyligen läst ut The Serpent's Shadow, den tredje och sista boken av Rick Riordan i serien Kane Chronicles. Jag älskar den! Nu kan jag knappt vänta tills Mark of Athena kommer ut, den borde dyka upp snart tycker jag!


1 kommentar:

  1. Ååh, kände igen hennes stil innan jag läste vem som gjort den! Jättesnygg design!

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!