tisdag 26 juni 2012

Imorgon blir det Växjö!

Imorgon så åker jag till Växjö, tillsammans med Erik, Anna och massa andra nördar. På torsdag är det nämligen dags för Felix Felicis 2012! Vi ska dit, vara prefekter (=funktionärer) och ha några härliga dagar med Harry Potter-nördar från alla Sveriges hörn.

Det bästa med Harry Potter-event är att jag verkligen får chansen att träffa alla vänner jag inte träffar så ofta på grund av att vi bor i så olika delar av landet. Nu kommer vi alla vara samlade och det är som en återförening utan dess like - jag längtar så mycket efter alla!

Jag längtar dock inte efter att Erik kommer hem och ser det som är mitt pack-kaos... Jag förstår inte hur jag ska få med mig allting och hur jag kan behöva ha så mycket saker. Jisses, jag skulle inte bestämt mig för så seriösa maskeradkläder, spelningsoutfits och annat!

Vi börjar nörderierna med lite quidditchträning nu framåt kvällen också.

Och här är bilder från midsommarhelgen!

Spännande himmel.

Jag med katt

Erik och mormor löser korsord

Pappa grillar på lördagskvällen

Mamma är nöjd

Kossor!

1 kommentar:

  1. ADY och Chidney :)26 juni 2012 kl. 16:34

    Vi längtar efter dig också Li!!! :)

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!