fredag 8 juni 2012

Feber i sommarvärmen

Feber är aldrig speciellt kul. Speciellt ickekul är det när man har feber mitt i värsta högsommarvärmen (typ). Vädret är fint, varmt, blå himmel, underbart och jag ligger hemma med feber, värkande bihålor, halsont, snorig näsa - allt sådant trevligt man egentligen bara vill undvika alltid. Jätteroligt, verkligen.

Nu försöker jag ge mig själv terapi med glass och One Tree Hill men det är fortfarande ganska värdelöst när jag egentligen vill vara på jobbet, ute i solen, skratta och ha roligt. Jag trodde att jag inte skulle bli sjuk eftersom jag mådde bra efter helgen, trots flertalet timmar jobb i iskyla och ösregn, men nä, nu började det... Jag vill inte!

Förhoppningsvis kommer jag inte vara däckad så länge. Finns så mycket roligare saker att göra!

2 kommentarer:

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!