tisdag 5 juni 2012

Flytt

Nu har jag och Erik flyttat till Bergshamra! Jag som jobbat i helgen kunde inte hjälpa till med något i själva flytten (så tack alla som hjälpte Erik!) och det var lite (läs: väldigt) konstigt att jag i söndags åkte från vår lägenhet på Lidingö till jobbet, för att sedan åka "hem" till Bergshamra. Väldigt underligt och konstigt, helt enkelt. Man blir lite smått labil av sådant, tror jag!

Nu har jag i alla fall varit ledig två dagar och har kunnat ta det lugnt. Mycket är uppackat och det är bara en del lådor kvar (så lägenheten är fortfarande lite väl kaosartad för att jag ska vilja ta bilder...). Nu jobbar jag dock 4 dagar till och sedan har jag lite mer ledigt igen. Hoppas att vi kommer i ordning inom ett par dagar i alla fall!

Har nu också betalat resan till Kreta, bara en månad kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!