fredag 15 juni 2012

Imorgon: Karlstad!

Karlstad, undrar ni. Varför ska man åka dit?
JO, för det är så att inspelningarna av Gladiatorerna pågår just nu och jag, Erik och Anna har självfallet biljetter dit! Vi bokade biljetter så fort de släpptes och nu är det äntligen dags för vår Gladiatorhelg! Jag ska jobba lite ikväll nu (känns som när vi skulle åka till Florida då jag också jobbade kvällen innan vi skulle åka...) men sedan är det dags!

Jag har inte packat eller något alls, men speciellt mycket behöver man ju inte när man bara ska vara borta en natt.

Saker som är bra med att åka bort på minisemester som denna:
Man får umgås med folk man tycker om
Man får bo på hotell
Man får äta HOTELLFRUKOST
Man får se något nytt (faktiskt, jag tror aldrig jag ens varit i Värmland???)
Man får se PRIME!!!

Om nu inte Prime inte är med på inspelningen imorgon... Ve och fasa!!


1 kommentar:

  1. Jag har inte sett ett enda avsnitt av Gladiatorerna sen det började igen. Men hotellfrukost hade jag inte tackat nej till, hehe. ^^

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!