tisdag 5 juni 2012

En helt ok dag!

Idag kan jag verkligen inte klaga på livet, inte ett dugg. Har spenderat eftermiddagen med Martin, vi har spelat tv-spel tills vi storknade, sedan mötte vi upp Erik, köpte pizza, åt tills vi storknade, gick tillbaka hem, spelade mer tv-spel och nu när Martin gått hem har jag lagat massa mat att lägga i matlådor och belönar mig själv med cola light och ny ben & jerrys smak: Core dough-ble whammy.

Ben & Jerry's har ju tre nya sorter ute i Core-serien, caramel sutra, berry white och dough-ble whammy. Jag valde den sista för att jag är svag för cookie dough i glass alltså. Och jädrans vad god den här var också! Jag är så glad att jag är bra på att ha självbehärskning när det kommer till B&Js och inte äter så mycket varje gång, för annars hade den nog varit slut nu... Perfekt glass i alla fall. Härlig dag, härlig kväll. Imorgon så ska jag jobba igen och sedan är det quidditch-träning på kvällen. Nu håller vi igång, alltså!

5 prinsesskronor av 5

2 kommentarer:

  1. Åh har inte smakat den där än! Måste göra det. Mums. :D

    Och nej jag bytte inte till Finest för att det är FINAST (hehe) utan för att jag tänker att det kan generera i nya läsare från Finest. Men jag ger det en chans. Det är lite rörigt och mycket, håller med. Men har sjukt ont i magen och knappt sovit något i natt för flytten. Det är känsligt. Det är ju hela mitt varumärke jag byggt upp som alla nu hackar på så klart det tar emot. Men jag ger det en chans i en vecka eller så, sen får jag se hur jag gör. :)

    SvaraRadera
  2. VISST ÄR DET HEMSKT!! Borde vara lag på att ALLA hem ska ha badkar, speciellt under vinterhalvåret (varför säger man halvår när det är vinter och kallt typ tio månader i Sverige??? Knasigt). ^^

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!