måndag 25 juni 2012

Nu är det semester!

Och med det ett ösregn utan dess like. Ja, så kan det vara när man har semester i Sverige. Regn gör mig inte så himla mycket om jag inte har lust att gå till stranden och dyl. men idag skulle jag göra så mycket. Och det betyder att även om det ösregnar, och även om jag kommer bli dyngsur, så måste jag bara ge mig ut på stan. Suck!

Idag skulle jag egentligen ha varit kvar i Nyköping hos min familj, men det blev ändrade planer. Jag blev nämligen sjuk igår! Bara helt utan förvarning vaknade jag med någon magsjukebacill... Och kräktes efter det hela dagen. Först på kvällen piggnade jag på mig och då kände jag att jag lika gärna kunde åka hem då Erik åkte hem, än att stanna hos min familj som är rädd för magsjuka och dessutom hade jag ändå ingen lust att göra allt jag skulle gjort i Nyköping idag när jag var lite halvhängig. (typ optiker...)

Nu mår jag dock mycket bättre och vet inte vad det var som hände igår! Nu ska jag bara ge mig ut för att handla allt i behöver till Felix Felicis som vi åker till på måndag. Det ska bli slipsar, kjolar, strumpbyxor, skivor, skivfodral... Ja, jisses. Måste nog skriva en lista!

Bilder från helgen och midsommarafton ploppar nog upp på bloggen i eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!