onsdag 20 juni 2012

Snart semester!

Jag jobbar två arbetspass till och sedan får jag semester i en hel månad! Underbart! Jag ska göra så mycket roligt på min semester att jag hoppas att jag får tid att bara slappna av också... Men det lyckas jag ju alltid hinna med, så det är nog ingen fara!

På fredag är det midsommarafton och jag jobbar till 17, sedan åker jag och Erik hem till min familj för midsommarfirande och stannar hela helgen. Efter det är det några dagar hemma innan det är dags att åka till Växjö för Felix Felicis, som kommer bli helt fantastiskt!

Sedan har jag en vecka där jag troligen ska träffa min bästa vän Mirre, och efter det åker jag, Erik och hans familj till Kreta! Det ska bli helt fantastiskt! Även om min viktuppgång tyvärr gör att jag har fruktansvärd ångest över att visa mig i baddräkt/bikini så ser jag fram emot en solsemester så mycket. Kanske speciellt också att vi ska besöka Knossos!

Sedan får vi besök från Caroline och det är veckan efter det dags att börja jobba igen. Fullt upp, alltså! Men det älskar jag, älskar att ha saker att göra!

Förra sommaren är ju ganska svår att slå (med resa till Orlando, LeakyCon och där vi fick besöka Wizarding world of Harry Potter, träffa Brian Ross och Darren Criss + alla StarKids...) Men jag känner på mig att även denna sommar kommer bli fantastisk!

Jag och Anna förra året i Florida

1 kommentar:

  1. ahahahah aalltså går inte att med ORD beskriva hur mycket jag LÄNGTAR!!!

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!