måndag 5 april 2010

Snö.

Idag snöade det igen. Det var inte najs. Vi hade en awesome dag planerad, Kolmården skulle det bli och annat trevligt med mamma och syster men nejdå, en snöstorm satte väldigt mycket stopp för de planerna. Säkert en decimeter snö hann komma och nu börjar den visserligen direkt töa bort, men i alla fall! Vad var det här för skit? Fattar ingenting.

April är väl som det är. Nu sitter jag istället instängd i lägenheten och spelar pokémon HG med Johan över wifi och tycker att det går väl bra det också men delfiner
Nu måste jag också snart börja bestämma en 15poängskurs jag ska läsa i höst. Hjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!