onsdag 19 september 2012

Criminal Minds

Jag har varit totalt besatt av Criminal Minds nu mot slutet av sommaren. Köpte två säsonger på CDON och sen har jag varit så sugen på flera att jag nu köpt 6 säsonger. Så mycket mord, så mycket spänning, så mycket Spencer Reid! Det är nog faktiskt en av mina favoritserier. Även om det är vidrigt och ibland så läskigt att jag inte ens vågar titta så är det fint. Jag kollar så fort jag får chansen.

Idag till exempel, så har jag haft mycket att göra, och varje gång jag gjort något av det har jag belönat mig med lite Criminal Minds. Det får man göra, tycker jag! Speciellt när man har lagat mat, handlat, planerat mer mat, städat, tvättat, plockat undan tvätt och gjort andra tråkiga saker...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!