fredag 28 september 2012

När snoret hopar sig...

Då ringer jag mamma! Typ.

Jag lyckades då alltså med konststycket att bli jättesjuk i helgen. Verkligen jättesjuk. Som värst tror jag att jag var uppe på 39,5 graders feber och trodde ett tag att jag nog säkert nog var liiite döende ändå. Mitt i allt elände ringde jag mamma och jag hade sådan tur att hon förbarmade sig över mig. Och kom och hämtade mig för att jag skulle bli frisk hemma.
En tripp till akuten blev det, eftersom detta var andra helgen på typ två veckor som jag segnade ner i hög feber. Det visade sig vara halsvirus och bakterier och massa annat otrevligt man inte vill ha i kroppen. Jag fick pencillin och nu ska jag väl allt bli frisk!

Det är så stressande att bli sjuk. Speciellt i tentatider. Usch vad jag önskar att jag kunde, om jag nu prompt var tvungen att bli sjuk, att jag kunde bli det när det inte är hemtentaperiod! Men nu sitter jag här...

Dessutom, ni kan nog se min förtjusning när jag kommer hem efter att ha varit i "sjukstugan" och vi direkt upptäcker mjölbagg i lägenheten... Japp, som om inte allt var stressande nog tvingas vi nu sanera lägenheten. Man kan ju ha det roligare.

Men nu ska vi inte klaga! Min blogg är ju en rosa och glad plats, trots allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!