onsdag 6 juli 2011

Jag lovar att jag inte är död

Oj vad jag inte bloggat den senaste tiden. Jag ska försöka förklara mig själv. Jag har jobbat, legat sjuk och varit så stressad och nervös över att åka till USA att den lilla bloggtid jag haft har hamnat på inlägg till LeakyCon-bloggen och inte denna. Jag hoppas att detta ändras snart!

Nu åker vi i alla fall snart till USA och det är helt stört. Jag längtar samtidigt som jag är helt galet nervös och bara vill dö. Jag är ju så flygrädd så det är det största problemet just nu. Kommer vi bara fram tror jag att allting blir bra, men vi ska ju komma förbi den där flygresan också. Suck. Aja, jag tror att jag kommer att lyckas och jag tror att det kommer att bli helt jäkla fantastiskt. Det måste det bli!

Igår var jag ledig, precis som idag, och då passade jag, Erik och Anna på att baka lite bullar och hallonpaj. Bullarna och pajen blev helt fantastiska! Och vi fick så sjukt mycket bullar, fick knappt in allt i frysen, men det gick efter en stund som tur var! Nu kan vi äta bullar i oändlig tid framöver, typ. Att baka är roligt, speciellt när det är lite halvdåligt väder!

Idag är det dock fint väder och vi ska snart ut och träffa lite härliga vänner, jag och Erik. Sen ska vi gå på mcdonalds och äta för att få lite nya, fina glas. Fantastiskt! Sedan ska jag PACKA!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!