torsdag 4 oktober 2012

Början på slutet!

Idag hade vi kursintroduktion för de två sista kurserna vi läser på lärarutbildningen. Didaktik II samt självständigt arbete inom SO-området. Detta känns ju riktigt, riktigt galet. Tänk att jag läst 4 år snart på lärarutbildningen. Redan! Hur kan tiden gå så fort?

Jag slits mellan att vara nöjd, rädd, glad, sorgsen, lycklig, skrämd och alla möjliga känslor man kan ha när man snart avslutar en utbildning.
Veckan efter att vi är klara åker jag till London för att fira att jag tagit examen tillsammans med Erik, Anna, Chidney och Snuddler! Då blir det WB Studios tour och mängder av andra Harry Potter-nörderier, det kan ni räkna med!

Jag började lärarutbildningen fascinerad över Campus Konradsberg, som såg ut som en gubbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!