tisdag 16 oktober 2012

En helg i Växjö

Vi har varit i Växjö i helgen på pyjamasparty med några av våra fina vänner! Det var helt underbart roligt att träffa alla igen och att äta massvis med god mat. Jag gillar mat... Synd att helgen går så fort när man har roligt bara. Nu måste jag plugga och göra tråkiga saker... Fast sen bestämde sig Mirre för att komma och hälsa på så slutet av denna vecka blir roligt i alla fall!

Nu är det ju oktober vilket betyder att det bara är 3 månader kvar tills jag är färdigutbildad... Oj vad jag inte förstår det här! För att fira att jag tar examen ska vi åka till London i slutet av januari, vi bokade hotell i helgen och köpte biljetter till WB studios tour och det är fantastiskt. Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!