onsdag 10 oktober 2012

Skidsemester

Jag, som hatar allt vad vinter, snö och kyla innebär, fick alldeles nyss för mig att det enda jag vill göra i vinter/vår är att åka skidor. Åka på riktig skidsemester. Sådär som Erik har berättat om, med varm choklad, snö och allmänt ha det härligt.

Jag! Åka skidor!

Jag måste påminna mig själv med att jag aldrig åkt skidor ordentligt. Jag äger ingen skidutrustning. Jag äger inga täckbyxor. Faktum är att jag inte ens äger en jacka lämplig för detta ändamål. Det är ju helt sjukt!

Utåt så tänker jag säga att denna plötsliga förändring och mitt intresse för skidsemester nog beror på att jag vill göra saker som Erik tycker är roligt och intressera mig för det med.

Fast inuti undrar jag nog vem det är som tagit över min kropp?

Såhär ser jag mig själv susa fram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!