torsdag 25 oktober 2012

Snö?

Nu börjar alla prata om att de snöar hos dem. Huu! Här har vi tack och lov inte sett någon snö än. Jag klarar mig väldigt bra utan snö, faktiskt. Faktiskt nästan så jag vill säga att den snöflinga som vågar singla ner utanför mitt fönster kommer få spö. Så. mycket. spö.

Förövrigt klarade jag min pedagogiktenta och har nu alltså bara två kurser kvar av lärarutbildningen! Det börjar närma sig. Usch vad läskigt det känns. Vad kommer hända, egentligen? Kommer jag få jobb? Tänk om jag inte passar som lärare? Åh alla frågor och all ångest, tänk om man bara någon gång kunde få vara lugn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!