lördag 31 mars 2012

Gladiatorerna redo!

Jag är i Dalarna tillsammans med Erik. Nu har vi haft en heldag hos hans farmor som precis flyttat till en ny lägenhet och det var jättemysigt! Nu har vi såklart även tittat på finalen av Gladiatorerna. Perfekt final och våra favoriter vann, och dessutom badade Gry Forssell i slutet av programmet, precis så som vi hade tänkt att de skulle avsluta det!

Imorgon ska vi göra hallonpaj tror jag, men annars är inte planerna riktigt bestämda. Vi åker inte tillbaka till Stockholm förrän på tisdag så vi har massor av tid att göra roliga saker!

Nu ska jag dock gråta lite blod över att Gladiatorerna är slut för den här gången. Hur ska JAG klara mig utan Prime-time varje vecka kan man ju undra?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!