tisdag 27 mars 2012

Bästa biokvällen någonsin

Idag skulle jag och Erik se Hunger Games igen. Jag tvingade honom att gå med mig eftersom han inte sett filmen och... jag ville se den igen. Det var dessutom ganska lättövertalat då Erik gillar film men det dessutom blev gratis - vi kunde utnyttja bioklubbenpoäng och få våra biljetter betalda med dem. Underbart!

En kväll med bra film och framförallt Josh Hutcherson/Peeta som jag blivit pinsamt besatt av (vadå han är ju söt!!!) väntade alltså. Och vänta fick vi... Och vänta lite till.

SF fick nämligen inte igång filmen! Inte förrän efter en halvtimme hade de äntligen fixat allt så att filmen kunde rulla, och vi kunde njuta.

Så efter en kväll med gratis bio fick vi förutom ut en trevlig kväll och bra film, även nya gratisbiljetter. De delade ut gratis biljett som kompensation för att det krånglade. Underbart! Nu skulle vi ju kunna gå och se filmen igen... Fast jag tror inte riktigt att Erik tycker att det är riktigt värt. Kanske spara biljetterna till Avengers?

Imorgon har jag inga lektioner och ska då gå på mitt första Friskis och Svettis-pass! Köpte nyss medlemsskap. Nu ska jag bli vältränad!

Team Peeta!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!