fredag 16 mars 2012

Sommarminnen

Just nu börjar våren komma till Lidingö och det riktigt kryper i hela mig av glädje. Jag älskar att det är ljust när jag vaknar och ljust när jag kommer hem på kvällarna. Älskar att det inte är snö och is överallt, att man kan ha en snygg vårjacka och att det bara är underbart att leva. Jag, som är en extrem vår/sommar-människa mår så fruktansvärt dåligt under hösten/vintern så jag känner mig verkligen som en ny människa varje gång det börjar bli varmare, snön smälter, det blir gröna knoppar i träden och solen håller sig uppe längre.

Nu har jag just avslutat första halvan på den här terminen, som kommer avslutas med mattekurs som börjar på måndag. Efter det väntar en sommar med jobb på Gröna Lund igen, en veckas semester på Kreta, Harry Potter-konvent Felix Felicis och förhoppningsvis Quidditch-SM!

Nu tänker jag tillbaka på förra sommaren. Där var höjdpunkterna.

Resan till Orlando, Florida. WwoHP, LeakyCon, Disney World...

Måånga underbara besök på Gröna Lund

Mugglassträff

Quidditch-SM!

2 kommentarer:

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!