torsdag 29 mars 2012

Två dagars träning och 5 kilo snyggare

Nu har jag tränat på Friskis i två dagar och känner mig redan så mycket snyggare och mer vältränad. Tämligen säker på att detta är 90 % inbillning men det känns verkligen bra att träna! Igår körde jag spinningpass och idag hade jag tänkt gå på ett jympapass, men då jag fick massa tid över och det passet var så sent bestämde jag mig för att gå och träna själv på eftermiddagen istället. Det blev ungefär 20 minuter cykling och 20 minuter på löpband och jag är i alla fall väldigt nöjd! Tog också en promenad hem.

Känner verkligen att det är roligt att träna och det är jag glad över, det är kul att vara där, det är inte jobbigt att komma dit eller hem och alla är jättetrevliga. Jag har haft skapligt mycket ångest över att bli mobbad och utfryst pga dåligt tränad men så är det verkligen inte!

Nu kommer jag dock inte träna förrän kanske på tisdag igen på grund av att vi åker till Dalarna imorgon, men det här är i alla fall en början!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!