måndag 19 mars 2012

Jo men lite snö på det tack

Ja men det var ju bara väntat att eftersom jag sommaruppdaterade sist på bloggen så är det såklart snöstorm och iskallt idag. Höll på att dö när jag gick från seminariet och det var snöstorm. Det är hemskt. Vet att man borde förstå att detta skulle ske, men man kunde väl få drömma lite om att det inte skulle vara så? Eller? Nehe.

Nu har jag låst in mig hemma och skickat Erik på Stickis, de senaste dagarna har varit helt kaotiska och idag är inte bättre så jag vill vara ensam, gnälla, äta våfflor (vi har köpt ett våffeljärn!!!) och läsa Mockingjay som är den tredje och sista boken i Hunger Games-serien. Jag och Anna ska gå på premiären av Hunger Games-filmen på torsdag, vi får se hur det blir! Tänkte blogga lite mer utförligt om Hunger Games-serien och mina tankar om böckerna när jag läst klart alla, om nu någon skulle vara intresserad. Kanske?


1 kommentar:

  1. Var lite snö här igår när jag vaknade men det försvann direkt. På torsdag ska det vara uppemot 14 grader här. WOHOOO!

    Och våffeljärn. Mums. You're in heaven now. ;-)

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!