lördag 3 mars 2012

Cykel på köpet!

Jag har haft världens bästa och finaste Cykel på besök hos mig några dagar. Vi har gjort massa roligt. Bland annat har vi varje dag vaknat till Vakna nu-låten av Vargen som ylar i kylan som är känd från Big Brother. För vi bara mååste vakna nuu!

Vi har också skrivit massvis med låtar till vårt band Pussycat Dolores, vi har gått på glasspromenader i solen, vi har gjort chokladmoussemarängtårta, vi har spelat Mario Party och Mario kart och vi har spelat in en musikvideo! Så mycket hinner man med när man är oss två. Det är helt fantastiskt. Om ni vill kolla in vår video och vår låt kan ni ju klicka här!

Nu har dock Cykel lämnat mig och jag borde ta tag i allt som jag inte tagit tag i än, till nästa vecka som är den sista praktikveckan... Men idag har jag och Erik istället tagit en långpromenad, storhandlat och nu för jag över filer från min gamla dator till min nya, som jag fick hem i onsdags!!!

Min nya jacka

Cykel och Erik trollade korsordet...

Pannkakslunch!

Tååårta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!