lördag 24 mars 2012

Idag har jag grillat

Det har varit varmt, mysigt, trevligt och roligt idag. Mugglis-grillträff med trevliga människor, och förutom grillning har vi också lekt massor. Nu är jag dock helt slut, jag och Anna har typ dött i sängen medan vi kollat Gladiatorerna och helt klart kommit överens om att det här med frisk luft och motion tydligen inte är bra för oss, eftersom vi blir helt slut. Så kan vi inte ha det!

(Nej, skämtar såklart. Men lite jobbigt är det att bli så trött. Nu ska jag ställa om klockorna här en timme framåt!)

Olga sköter elden

En av lekarna!

Gunga gunga

Våååår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!