torsdag 5 april 2012

Förlåt min bloggtystnad

Just nu är bara livet lite rörigt, herregud säger jag bara. Det borde egentligen inte vara tillåtet för livet att få hålla på så här, det borde vara lugnare och skönare för en som redan fått stått ut med en massa röriga saker!

Det ska jag dock försöka att inte tänka på. Nu är det snart påsk, och idag kom jag och Erik hem från ett besök på stan till ett stooort paket på posten. I det paketet låg massa påskgodis, chokladharar och tröjor till oss, från min mamma. Underbart! Verkligen en trevlig överraskning. Vi ska fira påsk hos Eriks kusiner och eftersom det är ganska rörigt hemma hos min familj också pga mycket jobb och renoveringar hos mormor så bestämde vi att inte hälsa på hos min familj den här påskveckan, därav påskäggspaketet.

Jag har lämnat in min mobiltelefon på service eftersom den strular något fruktansvärt. Det var kul också att komma hem och upptäcka att lånetelefonen jag fått var låst med massa konstiga lösenord! Telia får tillbaka den, men det var tur att vi av en händelse nu har en extra smartphone hemma som Erik egentligen ska jobba med, som jag nu kan använda. Det är inte roligt att vara mobillös!

Annars har jag fått Photoshop och är nu beroende av att göra fina bilder och sakta men säkert lära mig att göra gifs. Ni kan ju kolla min tumblr där jag lägger upp det mesta!

Nu ska jag fixa det mesta av tvätten så den blir färdig och sedan börjar det bli dags att bara slappna av framför tvn tror jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!