fredag 20 april 2012

Utmaning eller något!

Regler: "Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their “tagger” and post it on their blog. Then, choose 11 new people to tag and link them in your post. Create 11 new questions for the people you tag to answer. Do not tag back to the person who has already tagged you."

Jag blev utmanad av Hanna.

Vilket land skulle du aldrig vilja besöka?

Hm det är ganska svårt men jag antar något land där det inte finns sådant jag skulle behöva för att må bra, typ ordentliga badrum och mat jag kan äta, för då skulle jag bara vara grinig. Haha. Så jag antar att jag är en sån där dryg ilandsperson som inte skulle klara av fattigare länder...
 

Vad är det sista du gör innan du somnar?



Kollar mobilen, pussar på Erik, gnäller om att jag inte kommer kunna somna och somnar först i alla fall.

Vad är det första du gör när du vaknar?


Kissar och kollar sen mobilen: facebook, mail, twitter osv. Hehe. Fast är det helg/vi är lediga så myser jag nog lite med Erik pga är så himla kramig när han sover.

Gå i högstadiet för alltid eller gå i gymnasiet för alltid - vad väljer du?

Måste nog säga högstadiet. Det var fint den tiden ändå. Mycket bättre än gymnasiet. Det var inte alltid glada stunder på högstadiet men jag har betydligt bättre minnen från högstadiet än gymnasiet.


Hur ser ditt drömboende ut? (visa gärna bild)

Lyxig villa med snygg uppfart, trädgård, vacker trappa och pool. Japp. Jag har Maria Montazami-drömmar ungefär. Bara jag fick inreda på annat sätt!


Vilken amerikansk talkshow skulle du helst vara gäst på?

Ellen Degeneres!!! Gärna när hon har andra coola gäster där jag kan träffa.

Vad är den paradrätt, den du lagar när du vill imponera på dina gäster?

Antingen någon kycklinggryta, eller spagetti och köttfärssås.


Tror du på någon högre makt, t ex gud eller "andligt medvetande"?

Nej!

Om du fick vara allsmäktig diktator i Sverige, vad är det första du skulle göra?

Högre löner till lärare och lågavlönade inom vården.

Har du någonsin blivit påkommen under sex?

Haha nej faktiskt inte, även om det kanske varit nära...


Vad är den bästa presenten du någonsin fått?

Vi fem-säsongen på dvd!!! Erik hade letat ihjäl sig efter den och tillslut hittat att man kunde få tag på den holländska utgåvan... Underbart, jag är Vi fem-nörd och saknade serien som sjutton och var ledsen över att jag inte hade den. Nu har jag den!

Jag i min tur vill utmana: ... jag känner ju typ inga som bloggar??? Caroline, Cykel, Emy, Anna, Snuddler, Ally de som vill!!!

Frågorna ni ska svara på:

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Har du några hemliga partytricks?
Vilket är ditt bästa sommarminne?
Hur spenderar du helst en ledig dag?
Vilket är ditt sämsta minne från skolan?
Vem tror du vinner ESC 2012?
Vad gör du när du tror att ingen ser dig?
Vilken är din bästa egenskap enligt dig själv?
Vad har du gjort genom tiderna som gett dig mest dåligt samvete?
Vad får dig att gråta utan anledning?
Kan du stå på händer?

1 kommentar:

  1. Rolig lista ändå. :D

    Och ja det är roligt hur hon Malin, i Fråga Olle, bara sätter sig och tittar på utan att bli direkt jättegenerad. Haha. Älskar hur hon visade "fistingen" med hela näven. Hahaha. ^^

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!