torsdag 26 april 2012

Ja april, vi vet att det är du

April tycker verkligen om att jäklas med en nu. Min värsta aprilmånad på flera år! Det har varit varmt, det har varit kallt, det har snöat, det har varit ännu varmare, det har regnat/snöat/haglat/varit soligt och det verkar aldrig finnas någon som helst plan för vad det ska bli för väder. Det bara blir lite hur som helst.

Igår till exempel, var det varmt, soligt och jag gick i tunna strumpbyxor och klänning. Idag ser det kallt ut, det regnar och jag skulle inte ens tänka tanken att gå ut utan flera lager på mig. Inte kul!

Jag vill verkligen ha vår nu. Jag hoppas på den där ryssvärmen som Aftonblaskan skriver om för det vore väldigt skönt med lite riktig vår så man kan börja ha picknick och sola och bara ha det allmänt mysigt. Kanske framförallt våga plocka bort vinterjacka och vinterskor för denna säsong!


Förra året vid den här tiden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!