lördag 14 april 2012

Snö???

Herregud vad snö det har kommit idag. Det är helt sjukt. Jag vaknade och såg i ögonvrån att det såg lite vitt ut, tänkte att det var ju drygt... Och så kollade jag ordentligt och herregud, det var ju riktigt ordentligt med snö. Jag kanske överdriver, men det kändes som typ 1 decimeter fallit under natten och det fortsatte bara att vräka ner snö. Det var bara att ta fram vinterskor och vinterjacka igen när vi skulle åka till Anna för att baka kakor, för det gick verkligen inte att gå ut i något annat.

Nu när vi kom hem har det mesta smält fast det är fortfarande en hel del snö kvar som nu dessutom blir isig på grund av att det är lite kyligare ute. Det här känns inte alls kul. Jag avskyr snö och att vintern alltid ska luras med en! Var är min vackra, varma vår som jag ser så många andra blogga om? Det är ju typiskt att man är tvungen att bo i just det området där det fallit mest snö idag!
Jobbig snö

Desto mumsigare kaka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!