måndag 17 maj 2010

Maj!

Alltså hur jävla bra är inte maj egentligen. I alla fall när maj uppför sig som det ska göra.

Idag uppför sig maj bra. Det är sol och varmt och jag ska snart studsa iväg på praktik. Studsa är kanske i och för sig lite att ta i överkant eftersom jag är ganska trött och allt. Dock har jag en sjukt snygg outfit på mig just idag som det kanske kan komma bilder på senare. Den är dock röd. Så det kommer skära sig mot bloggen.
Hmmm.
Vi får se om det kommer bilder helt enkelt!

Jag hoppas också att den nya solen kommer ge mig lite färg. Jag är blekare än spöket Laban. Egentligen gillar jag nog mitt bleka appearence, men det är ju lite tråkigt att ständigt se död ut. Eller i alla fall väldigt sjuk. Lägg till att jag dessutom springer till läkaren då och då för vitaminbrist och allt så kommer det att se väldigt dåligt ut. Ständigt gå runt och se ut som man ska svimma - NEJ TACK

Idag börjar näst sista veckan av praktiken, sen är det helt plötsligt bara en vecka kvar tills uppsatsen ska vara inlämnad och det är sommarlov! Helt SJUKT vad det här året har gått fort! Speciellt de här sista praktikveckorna. Fem veckor borta bara helt sådär.

Det är vad våren gör med en. Vår och sommar är bäst. Folk som gillar hösten och vintern mer har uppenbarligen problem. Tycker jag.

Boom boom pow

hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!