tisdag 18 maj 2010

Trött.

Jag vaknade idag och så var jag extremt trött. Sådär. Superextremtrött. Ganska mycket Nej-nu-stannar-jag-hemma-och-sover-hela-dagen-trött.
Det är inte bra. Jag borde inte vara trött. Jag har sovit. Minst typ... 7 timmar, har jag sovit i alla fall. Vilket är helt okej. Och det borde räcka för att inte vara helt död när man vaknar.
Men det är jag. Helt död. Ganska alldeles för mycket trött för att orka med praktik och dessutom ett ytterst jobbigt moment direkt på morgonen med att ungarna ska få göra kollage av reklambladsmat de vet de fått från bondgården typ. Suck.

Idag är ju dock den sista bondgårdsdagen. Funderar på att sedan höra om det skulle vara okej om jag tog en sjukdag för att få skriva min uppsats för jag börjar känna stressen komma med den alltså. Det värsta är ju att jag kan egentligen inte heller börja riktigt ordentligt förrän jag intervjuat några elever... Får göra det så fort som möjligt. Vet dock inte riktigt vad man ska fråga dem om.

Jag antar att jag får göra det bästa av situationen och försöka TÄNKA bort tröttheten. Det är vid sådana här tillfällen jag är lite bitter över att jag inte dricker typ, kaffe, men det är inte gott. Dessutom får man bruna tänder och det är dåligt för vätska och sådant och det har vi inte tid med. Är det en sak jag faktiskt inte har så är det problem med vätskebrist och så, och jag vill inte ha det heller. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!