fredag 31 augusti 2012

Nu är sommaren slut!

Igår jobbade jag sista passet på Gröna Lund, idag ösregnar det och det känns verkligen som att sommaren är över. Inte för att det egentligen känns som att sommaren någonsin ens kom i år, men nu är den definitivt över tycker jag. Nu är det höst. Jag som avskyr hösten och allt vad den innebär måste nu göra allt för att muntra upp mig själv.

Till exempel med shopping.

Idag har jag köpt en ny väska, beställt den nya Buffy-samlarboxen, Criminal Minds säsong 3, cupcakes-spritsgrejer och sen fick jag min födelsedagspresent från Erik, ett fantastiskt rosa 3DS! Åh vad fint man kan ha det. Jag hämtade även ut ett paket från H&M med bl.a. nya jeans som jag snart ska prova. Det är hål i mina gamla jeans så jag tycker man får köpa nytt då...

Snart måste jag nog dock sätta stopp för shoppingen, även om jag har gott om pengar nu är det ju bra att faktiskt spara lite... Lite, i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!