tisdag 28 augusti 2012

24 år!

Idag fyller jag år. 24 år. Jättegammal blir jag! Lite i alla fall. Jag har blivit firad på lite olika sätt. I helgen var det tårtkalas i Dalarna så då fick jag paket från mina föräldrar, syster och mormor och Eriks föräldrar och från Anna. Mamma och pappa gav mig pengar, muffinsgrejer och blommor, mormor gav mig pengar, Hanna gav mig bakmix till cupcakes (jag har fått pengar till en muffinsbakmaskin, därav temat tror jag...) och Anna gav mig tårtunderlägg. (gillar jag kakor? ja.) Av Eriks föräldrar fick jag en rosa Leksands IF-tröja som är jättemysig och fin!

Idag var det då riktiga dagen D, och jag har firat med att jobba. Hela område 1 sjöng för mig och det var jättefint även fast jag egentligen helst vill gå och gömma mig när någon sjunger för mig... Kanske något jag borde komma över. Erik har gett mig världens bästa present, ett Nintendo 3DS (eh, vi ska hämta ut ett i alla fall...) och Super Mario 3D-land!

Hemma från jobbet firade jag med tårta, och att bli rörd av alla fina grattishälsningar jag fått. Lite åldersångest såklart, men jag har haft en fin dag!

Nu är det även sista arbetsveckan för mig, på måndag börjar sista terminen på lärarutbildningen! Det här kommer bli bra.

1 kommentar:

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!