torsdag 2 augusti 2012

Quidditch-SM 2012!

Nu börjar väskorna bli packade för snart bär det av till Quidditch-SM 2012 i Huddinge. Förra året stod mitt lag som vinnare, vi får se hur det blir i år. Jag är sjukt spänd på att se alla nya och gamla lag, och framförallt är jag väldigt, väldigt glad över alla fina vänner jag kommer träffa. Det är ju trots allt det bästa med sådana här event - jag får träffa alla mina jättefina vänner som jag annars bara sitter och saknar! Nu är det dock så att alla inte kunde komma på SM, men många kommer i alla fall och jag längtar så mycket efter att bara få kramas och ha roligt!

Idag har jag träffat mina föräldrar också som är i Stockholm över dagen. Jag lyckades under de timmar jag träffade dem med att bli bjuden på lunch, fika och få pyjamas + ett nagellack. Det var inte dåligt!

Under helgen blir det lite dåligt bloggande, men jag hoppas att jag så snart som möjligt sedan kommer att kunna skriva härliga inlägg om SM!

1 kommentar:

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!