lördag 27 mars 2010

Pokémon, pokémon, pokémon nu kör vi!


Såhär glad är jag nu ungefär eftersom jag äntligen fått mitt pokémonspel. Igår var det JÄTTESTRULIGT. Cdon sa i onsdags att de skickat spelet så att jag skulle få det kanske på torsdagen och allra senast igår då, releasedatum. Fick det inte i torsdags men tänkte att det är ju okej för sånt kan ju hända. Men sedan var jag i skolan igår och smsade Mirre hem då och då om posten... och ingen post.
Framåt två hade jag panik och var gråtfärdig. Jag ville verkligen inte behöva vänta hela helgen på mitt spel, inte när cdon LOVAT att jag skulle få det då. Så tillslut tog jag beslutet att åka in till stan med Mirre och köpa ett istället. Får hoppas jag får byta det från Cdon, alternativt kan sälja det till någon. Mirre skulle köpa rosa Converse och när vi är på Stadium får jag sms från posten att DÅ är mitt paket på väg, alltså att det då är skickat! Helt stört! Så när jag fått tag på spelet (tack BR leksaker!) och kom hem mailade jag Cdon direkt och frågat vad som de/posten höll på med och passade på att skriva in en liten snyfthistoria så att jag förhoppningsvis får byta. Jag är mest orolig eftersom jag utnyttjade erbjudanden i och med köpet (NCIS säsong 1 för bara 99 kronor) och att det kommer strula med ångerrätten. Förhoppningsvis går det bra dock.

Nu har jag mitt spel. Och ååååh. Världens bästa spel. jag har visserligen bara kommit en liten bit och håller just nu på att träna upp min Cyndaquil. Hoothoot, Metapod och Bellsprout inför första gymmet men det är sååå fint och snyggt gjort och dessutom får man med en Pokémon stegräknare där man kan ladda in en av sina pokémon och ta med sig när man går ut. COOOOLT. Jag älskar Pokémon.

Nu ska jag nog gå och spela lite mer så jag får tillbaka ägget från Elm och kan få min Togepi! Hihiii.

1 kommentar:

  1. FANTASTISKT! NU MÅSTE JAG KÖPA ETT NINTENDO DS. MÅSTE SPELA SPELET! :D

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!