söndag 21 mars 2010

Suck.

Igår vaknade man till sol och vårvärme, idag till snöstorm och äckel. Det gör mig inte särskilt glad. Faktum är att det nog gör mig smått deprimerad.

Och livet suger. Seriöst. Nu suger livet så mycket. Jag är opepp på allt och alla och önskar jag kunde gömma mig i ett hörn under en filt för resten av livet. För det skulle vara skönt. Just nu skulle det vara sjukt skönt.

Jag vet att Disney säger Hakuna Matata och var nöjd med allt som livet ger men det går seriöst inte nu. Men kanske skulle jag behöva lite Disney-terapi? Ja, det skulle nog vara bra. Vilken Disney-film är dock bäst att titta på... Egentligen känner jag nog mest för Hannah Montana men inget ger riktigt feel good lika mycket som en Disney-klassiker. Problemet är att det finns nog inte en enda Disney-film som jag inte gråter till. Och nu är jag ganska trött på tårar för det har helt enkelt blivit för mycket nu.

Så... Vad ska man göra? Jag skulle ju kunna baka kladdkaka och må bra och bli tjock men så finns det inget margarin kvar tror jag och NEJ det här vädret ger jag mig inte ut i. Aldrig i livet. Hellre skjuter jag mig själv.

Blä. Det var allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!