måndag 29 mars 2010

Sjukdom är inte speciellt awesome.

Missade tydligen intressant lektion, men jag vaknade halv 5 med sprängande huvudvärk och svullna bihålor, och pannan kändes glödhet så jag bestämde mig för att sätta min hälsa före allt annat. Det gjorde jag. Har legat i sängen hela dagen och halvt försökt spela pokémon, halvt kollat på tv och nu försöker jag sitta vid datorn lite och bara ta det lite lugnt, men huvudvärken är hemsk.

Pokémon HeartGold är i alla fall suuuperamazing och awesome. Bästa spelet någonsin. Jag har inte kommit jättelångt men snart så, snart kan det börja hända grejer! Hihi.

1 kommentar:

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!