onsdag 30 mars 2011

Föll för frestelsen

Frestelsen?!?!

Nej, snarare föll jag väl för att inte orka med förkylning längre. Eller, snarare var det så att jag imorse vaknade med hög feber och RYGGONT. Ryggont?! Vad är det här, liksom? Jag som trodde att jag hade en ung och stark kropp. Nej här vaknar man med ryggont. Och feber. Feber är kanske iofs inte så ovanligt. Drygt dock att jag verkligen var så dålig att det inte gick att gå på basgruppsdagen om föräldrakontakt idag. Synd eftersom detta är något jag verkligen ville gå på. Dock finns det faktiskt en gräns för vad kroppen klarar av.

Nu har jag legat och svettats en hel förmiddag. Mysigt.

Tur att jag har gul saft i alla fall. Bryr mig inte om kalorier, hinkar i mig glas efter glas. (okej jag har druckit ett...)Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!