tisdag 15 mars 2011

Here comes the sun

Oh yeah!


Nu har det varit fin sol hela dagen. Det är så underbart. Jag hoppas verkligen att vi kan se det som att våren är här nu och att vinterkläder och liknande ska BORT! Solen gör en mycket gladare och det är bra, för glädje behöver man ibland.

Just nu har jag en lite jobbig vecka, dels är det slutspurten på en kurs, men jag äter också en skum diet pga att jag nästa vecka ska på läkarundersökning. Bl.a. får jag då inte äta små frön. De har sagt att detta typ är "linfrö och sådana som finns i hallon" Jaha, det säger ju mycket om vad det är för frön man får äta. Jättekul, verkligen! Dessutom är det såhär veckorna innan CSN och jag har inte alls mycket pengar att röra mig med. Dock är storhandling och liknande avklarad, plus alla betalningar som skulle in denna månad. Det bör alltså inte vara allt för stora problem att klara sig till csn som kommer nästa vecka. Skönt!

Nästa vecka börjar en ny kurs, naturvetenskap mot yngre åldrar, det ska bli mycket spännande! har hört att kursen är bra och dessutom är litteraturen helt okej. Blir förhoppningsvis inte allt för mycket att läsa då alltså!

Nu ska jag se om det snart börjar bli dags för solglasögon och om man kan börja använda sin nya vårjacka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!