söndag 28 augusti 2011

23

Nu idag har jag blivit 23 år gammal. Det känns jättegammalt, verkligen. Dock känns det helt okej att jag spenderat hela dagen med att mysa med Erik, baka kladdkaka och se 24! Det kan vara ungefär den bästa födelsedagen någonsin. Annars fick jag mitt riktiga firande igår, när vi var på Gröna Lund först med Eriks familj och sedan mötte min familj upp på kvällen och så åt vi middag. Mycket mysigt! Jag fick fina presenter, bl.a. 2 Lasse Åberg-glas från Eriks familj, en pajform, hjärtformad form, brödpensel, kökshandduk och en elvisp! Fick dessutom lite pengar för att kunna köpa något fint.

Imorgon börjar skolan och det känns lite spännande och läskigt eftersom jag ska läsa matematik! Jag som inte direkt är något mattesnille. Men förhoppningsvis så ska det gå bra, och förhoppningsvis kommer det även att gå bra att gå i skolan + jobba på eftermiddagarna. Dock har jag ju min sista arbetsdag 11 september, så det är bara två veckor som det blir dubbelt. Dessutom får jag ju pengar, och det tycker vi om!

Funderar på att köpa en kamera för pengar från lön och csn osv. Men vet dock inte vad för modell som skulle passa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!