tisdag 30 augusti 2011

Ge mig tid

Jag har idag en ledig dag (eh, ja förutom att jag ska jobba senare) som första dag på nya kursen. Så roligt! Men mest ganska slappt. Jag har dock inte slappat, jag har gått upp relativt tidigt, skickat iväg viktiga mail, svarat på viktiga mail och framförallt har jag städat i vardagsrummet (högst lite, men i alla fall) och lite i köket/hallen. Har också plockat ner massa muggar och glas som inte används i en skokartong, så jag där i skåpet kan ställa in andra glas istället samt de nya pajformarna som jag fick i födelsedagspresent. Yay!

Nu borde jag egentligen försöka läsa lite kurslitteratur, bortsett från att jag inte hittar instruktioner på vad vi ska börja läsa. Det beror kanske mest på att jag inte kommer in på vår kurshemsida som jag skulle fått tillgång till igår. Är lite orolig om huruvida något blivit fel, men får fråga klasskamrater imorgon om hur det går för dem. Tills dess får jag försöka läsa sporadiskt tror jag.

Borde äta frukost så att jag orkar äta lunch sen, och klä på mig. Känns dock inte som att jag har någonting att ha på mig, det är synd om mig. Att jag nyligen fick hem en stor beställning från H&M bryr sig tydligen inte min garderob om, för den ser fortfarande tom och tråkig ut. Varför?!?!

Är också väldigt glad över att ekonomin denna månad ser ut att bli så himla bra. Jag har galet mycket pengar över och det märks verkligen att man inte sparar till LeakyCon längre, plus att man har fått lön. Underbart!

Oj vilket otroligt intressant inlägg detta blev.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!