söndag 7 augusti 2011

Det mesta regnar bort

Idag regnar det helt stört mycket. Man skulle kunna tro att nu kommer ett gnällinlägg om hur jag längtar tillbaka till Florida och värmen men naej, det regnade ganska mycket där också. Nu känner man snarare lite igen sig, typ "Ja oj, det var ju såhär mycket det regnade när vi var på Disney World". Typ så. Mysigt!

Jag har börjat jobba igen och jobbat nästan varje dag sedan min semester slutade, nu har jag dock haft en underbar ledig helg och kommer även ha en ledig måndag. Imorgon blir lite tråkiga nöjen som storhandling, men sedan ska jag träffa vänner och spela quidditch. I helgen är det Quidditch-SM!

Nu är det snart även bara typ tre veckor kvar tills skolan börjar. Spännande! Jag ska läsa matte, vet dock inte riktigt hur eller var för vi får inte riktigt någon information...

Jag hoppas på att kunna börja blogga mer ordentligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!