lördag 20 augusti 2011

Bostadskö

Nu har jag ställt mig i bostadsköer på typ fem platser där jag skulle kunna tänka mig att bo i framtiden. Det är ju lite spännande. Kände att man kan ju lika gärna ställa sig i bostadskö nu, och så har man det gjort liksom. Förhoppningsvis samlar man på sig en del poäng och kan få något fint ställe i framtiden. Borde ju vara något av det smartaste man kan göra, tycker jag i alla fall!

Just nu har jag ställt mig i kö i typ Norrköping, Linköping, Nyköping och Borlänge. Erik står i Stockholm, men jag tror inte vi kommer vilja bo där igen förrän om kanske några år. Komma bort från staden ett tag skulle vara jätteskönt!

Nu spelar folk här Age of empires och jag datornördar mig själv. Najs. Imorgon åker vi hem! Sen väntar en vecka av jobb, jobb, jobb innan skolstarten...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!