fredag 18 maj 2012

Veckoslut på bästa sätt!

Krävande vecka för mig, det här. Har jobbat nu onsdag, torsdag och ska även jobba idag. Har över detta en hemtenta att skriva klart! Dock fick jag gå hem tidigare från jobbet igår så då hann jag faktiskt skriva klart tentan! Kanske inte det bästa verk världen skådat, men den är klar i alla fall, och förhoppningsvis har jag inte missuppfattat hela uppgiften så den är godkänd också. Nu idag blir det dock lugnt på jobbet, ett 5-timmarspass vilket knappt inte är något! Skulle tro att ni hittar mig på Tekopparna eller på Lyktan, så har ni vägarna förbi Gröna Lund, kom in och åk karusell med mig!

Ikväll får jag även finbesök! Mina fina vänner Snuddler och Greger kommer hit och bor över helgen, för imorgon ska vi ha en fantastisk dag på Gröna Lund med ett fantastiskt gäng! Man skulle kunna tro att jag vill hålla mig från jobbet när jag jobbat halva veckan men nä, trodde ni verkligen det? Älskar Gröna Lund!

Även Erik jobbar första dagen på sitt nya jobb nu idag. Han smsade just och sa att de inte glömt bort honom, vilket jag antar betyder att det går fint för honom! Han har fått sommarjobb som javautvecklare (tror jag det var???) så det verkar passa honom perfekt!

Om jag ska hinna till jobbet får jag nog dock sluta blogga nu och börja borsta tänderna, men här är en liten uppdatering i alla fall så ni inte tror att jag och bloggen är död!

3 kommentarer:

  1. Li! Kommer du jobba på söndag (Den 27:de)?
    Jag ska till Grönan då, och jag tycker att du är ascool, så skulle bli superglad om jag fick säga hej till dig! :)
    /Klara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp, jag jobbar hela dagen :)

      Radera
    2. Åh awesome! Får man komma fram och säga hej då? :D

      Radera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!