fredag 4 maj 2012

I'm sexy and I know it!

Idag ska jag på Gröna Lund och se LMFAO. Oerhört taggad! Jag har visserligen bara hört två låtar av dem, men de två låtarna är så glada och peppande att det kan räcka för alltid! Jag hoppas på mycket folk och en fantastisk konsert.

Jag var dock inte så taggad i morse när jag vaknade runt 5 och hade en sprängande huvudvärk. Jag somnade med lite huvudvärk men vaknade alltså av ett monster till huvudvärk. Tycker att det är jätteobehagligt när man får så där väldigt ont i huvudet. En ipren fick slinka ner i alla fall och nu vaknade jag och mår mycket bättre.

Innan jag får gå på konsert och shuffla måste jag dock gå på lektion 13-15. Men det klarar jag av.

PARTY ROCK IS IN THE HOUSE TONIGHT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!