måndag 14 maj 2012

Familjebesök

Jag hälsar på min familj i några dagar. Det är väldigt mysigt! Äter god mat, kopplar av hälsar på mormor, osv. Min familj är hysterisk och rolig och det tog ungefär tre sekunder innan vi skrattade hysteriskt åt något i bilen när de hämtade mig. Att mamma dessutom idag råkar säga i telefonen att hantverkaren hos mormor "sitter och krökar" när hon skulle säga att han krokar i rören var ett nytt skrattanfall. Min familj är ganska galen!

Imorgon ska vi åka till Linköping innan jag åker hem. Det ska köpas nya saker till badrum och kök hos mormor på IKEA. Lite jobbigt att vi måste till Linköping, hade ju varit lättare med Kungens kurva så hade jag kunnat åka hem direkt därifrån... Men man kan väl inte få allt!

Freja tar en ny tupplur efter sin tredje omgång mat...

2 kommentarer:

  1. Trevlig katt det där! Väldigt ovanlig färg, gräddgrå liksom. :D

    SvaraRadera
  2. Haha låter härligt! Längtar efter att åka HEM till Dalarna snart och vara där över sommaren. :D

    Och taaack! Kul att du gillar't. :))

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!