onsdag 23 februari 2011

Big Brother 2011

Just tittat klart på avsnitt tre av Big Brother! Lycka.

Jag älskar Big Brother, jag vet att det typ inte är riktigt accepterat att gilla Big Brother, men det gör jag. Älskar att se på instängda människor (typ) och försöka lista ut hur jag själv skulle ha reagerat i liknande situationer.

Var grymt mycket mot Big Brother tills jag av en händelse råkade se första avsnittet av säsongen 2004 och blev fast. Följde det sedan slaviskt, varje säsong, och blev ledsen när det inte verkade bli fler säsonger. Så kommer det här! Lycka till tusen.

Tråkigt dock att inte bo hemma längre och kunna titta och prata samtidigt om det med lillasyster. Men vi brukar prata på facebook om det som hänt än så länge så det får väl duga!

Önskar bara att de kunde sluta visa så mycket av glashuset, sjuuukt tråkigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!