torsdag 24 februari 2011

Bloggutmaning från Emy zomg!


Emy utmanade mig, så here goes:
Kopiera detta och svara på frågorna med ett ord som börjar på första bokstaven i ditt namn. Utmana sedan 6 andra personer!



Jag heter: Li
Jag vill dricka: Lemonad
Jag vill äta: Lasagne
Jag har: Långt hår... (ehehe fusk)
Jag har inte: Lego
Jag är rädd för: Laxermedel
Jag är: Liten
Jag är inte: Lat
Jag sjunger: Lovebug
Jag påminner om djuret: Lodjur
Jag vill ha en: Låtsaskompis
Jag vill åka till: LeakyCon!!!

Jag utmanar:
Cykel
Anna
Erik
Elin
Johanna
Lovisa

2 kommentarer:

  1. HAHA tog typ en kvart innan jag hittade var jag skulle kommentera. I has brainz.

    Sv: JA! Hon har så sjuuukt fina saker. Jag är så sjukt sugen på att beställa nåt. Det får bli nästa månad, hehehehehehe :D

    SvaraRadera
  2. Hahaha, okejdå, utmaning accepterad!!!

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!