tisdag 22 februari 2011

Bloggupplivnad?

Undrar om det ens är ett ord. Hur som helst.

Hej bloggen. Min väldigt fina, rosa blogg. Dig tycker jag om! Och så har du ganska fin design, det är ju alltid positivt.

Jag har inte bloggat på så länge, på den här bloggen alltså. Bloggar ju mest på LeakyCon-bloggen, http://lovebetweenthehouses.blogspot.com men det kanske är skönt att ha en egen blogg också. Ja. Det är det kanske.

I alla fall, vad kan ha hänt i mitt liv? Ja oj, sedan jag sist bloggade här... Har det ju hänt hur mycket som helst!

Har min fina Erik nu, världens bästa pojkvän, har påbörjat näst sista året på lärarutbildningen och läser just nu engelska, och sedan så har jag ju tillräckligt med pengar för att åka till USA och LeakyCon! Det kommer bli bäst.

Arrar även Qudditch-SM 2011 som kommer äga rum i Stockholm i augusti. Fantastiskt :D

Hmm fast undrar om inte bloggen skulle behöva en ny banner i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!