måndag 28 februari 2011

Måndagsfrukost.

Inatt sov jag inte jättebra, tror mycket beror på att jag sov ganska lätt och vaknade flera gånger, och hade väldigt konstiga och jobbiga drömmar, vilket säkert beror på mycket, och som man inte riktigt kan rå för.

I alla fall.

Idag är jag ledig, och Erik har redan gått till skolan. Jag borde nog egentligen plugga lite inför tentorna nästa vecka men det är svårt, vi har engelsk grammatik och det kan jag, så det är ganska mycket icke motiverande att plugga inför den. Och fonetiken är bara svår. Svår att komma ihåg, svår att veta vad som jag egentligen behöver öva mer på. Tecknen kan man säkert behöva plugga in och det ska jag försöka göra, sedan handlar det egentligen bara om uttal. Och stressmarks.

Jag har i alla fall lyxat till det med mysfrukost. Tränade nu på morgonen, såg gårdagens avsnitt av Big Brother (seriöst, Richard, vad hände där? Och Rodney, vidrigaste typen någonsin. Klarar inte av hans smile, hans attityd och idioti. Hoppas att han åker ut snart) tog en lång, skön dusch och sitter nu i morgonrock med frukosten framdukat. Och precis nu började Sjunde Himlen! Det är bra.


Äppeljuice, Kellogs special K med mjölk,
två skivor Pågen äntligen

1 kommentar:

  1. Sv: Tack! :) jag tog en bebispaus med mitt plugg, gör det du med? ;)

    Lycka till med tentorna!

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!