onsdag 18 juli 2012

Besök! Och MultiCon på det.

Idag får jag finbesök av finaste Caroline som ska stanna här några dagar. Vi ska förutom att leka, hinna med ett besök på Gröna Lund och äta massa gott också hinna med att ha seriösa möten gällande MultiCon. MultiCon är ett multifandomevent som jag, Caroline, Anna och Erik planerar att arrangera nästa sommar i juni. Ett konvent som är tänkt att innehålla aktiviteter kring Harry Potter, Hunger Games, Glee, Doctor Who/Sherlock/Supernatural, StarKid och mycket annat. Vi har verkligen storslagna planer och jag är verkligen taggad på vad vi kan göra av detta. Jag hoppas verkligen att allt kommer att gå vägen!

Nu har jag i alla fall spenderat hela morgonen med att städa lägenheten, egentligen hade jag tänkt fixa klart det mesta igår men då fick jag mensvärk som inte var av denna värld, så jag spenderade mer tid i fosterställning och grät av smärta än vad jag spenderade med skurhinken... Så jag fick ta igen allt idag istället!

Det här är min sista semestervecka, på måndag är det dags att gå tillbaka till jobbet. Semestern har gått så fort verkligen! När jag gick på semester och insåg att det var en månad ledigt kändes det så länge, men dagarna har verkligen sprungit förbi! Det ska bli skönt att komma tillbaka till jobbet dock (och tjäna pengar!)

1 kommentar:

  1. MultiCon! Vad kul! :D Hoppas det blir bra och att det är nån gång då jag är hemma :)

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!